Det här händer vecka 10 2013

Nu kommer ett helt nytt blogginlägg!
 
Det här handlar om vad som händer den här vecka (vecka 10)!
 
Idag (måndag) händer ingenting speciellt förutom att det är simning på kvällen.
Imorgon (tisdag) händer ingenting speciellt
Iövermorgon (onsdag) ska jag och mitt jobb åka till Vuxenhabliteringen i Halmstad annars så händer det ingenting speciellt.
På torsdag händer ingenting speciellt
På fredag fyller min mamma år och så är det fest på Lagagården i Laholm
På lördag är det finalen i melodifestivalen och samma dag har jag och min pojkvän varit ihop i ett år
På söndag händer ingenting speciellt!
 
Vi ses nästa gång jag bloggar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0