Startlistan för melodifestivalen år 2012 (detta året) (finalen)!

Hej alla som läser min blogg! Här kommer ett helt nytt blogginlägg. Det här blogginlägget handlar om starlistan för melodifestivalen 2012 (detta året) (finalen)! Här är starlistan för melodifestivalen år 2012 (detta året) (finalen)! 1 David Lindgren "Shout It Out" Fernando Fuentes (tm), Tony Nilsson (tm) 2 2 Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern "Jag reser mig igen" Thomas G:son (m), Ted Ström (t) AC (1) 3 Dead by April "Mystery" Pontus Hjelm (tm) 1 4 Lisa Miskovsky "Why Start A Fire" Lisa Miskovsky (tm), Aleksander With (m), Bernt Rune Stray (m), Berent Philip Moe (m) 4 5 Top Cats "Baby Doll" Mårten Eriksson (tm), Lina Eriksson (tm), Susie Päivärinta (tm) AC (2) 6 Loreen "Euphoria" Thomas G:son (tm), Peter Boström (tm) 1 7 Ulrik Munther "Soldiers" Ulrik Munther (tm), Johan Åberg (tm), Linnea Deb (tm), Joy Deb (tm), David Jackson (tm) 2 8 Björn Ranelid feat. Sara Li "Mirakel" Fredrik Andersson (tm), Björn Ranelid (t) 3 9 Molly Sandén "Why Am I Crying" Molly Sandén (tm), Aleena Gibson (tm), Windy Wagner (tm) 3 10 Danny Saucedo "Amazing" Danny Saucedo (tm), Peter Boström (tm), Figge Boström (tm) 4 Jag skriver vem som vann melodifestivalen år 2012 (detta året) på måndag! Vi ses nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0