Resultatet från melodifestivalen år 2012 (finalen)

Hej alla som läser min blogg! Jag hoppas att ni har en bra helg, för det har jag (Linda) haft! Här kommer ett helt nytt blogginlägget. Det här handlar om resultatet från melodifestivalen år 2012 (finalen)! Så här blev resultatet: På plats 1 kom Loreen med låten Europhoria (jag röstade på den låten) På plats 2 kom Danny Saucedo med låten Amazing (jag röstade på den låten) På plats 3 kom Ulrik Munther med låten Soliders (jag röstade på den låten) På plats 4 kom David Lindgren med låten Shout it out (jag röstade på den låten) På plats 5 kom Molly Sandén med låten Why I am crying? (jag röstade på den låten) På plats 6 kom Top Cats med låten Baby Doll På plats 7 kom Dead by april med låten Mystery På plats 8 kom Thorsen Flink och Revolutionsorkestern med låten Jag reser mig igen På plats 9 kom Lisa Miskovsky med låten Why start a fire? På plats 10 kom Björn Ranelid feat Sara Li. med låten Mirakel Det som står parantes är vilka låtar som jag röstade på. Det blev Loreen med låten Europhoria som fick repesentera Sverige i Baku! Vi ses nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0