Låtlistan för melodifestivalen cd:n för detta året (2012)!

Hej alla som läser min blogg! Här kommer låtlistan för melodifestivalen cd:n för detta året (2012)! Så här ser låtlistan ut: cd 1 01. Sean det förste banan - Sean Banan 02. På väg - Abalonde Dots 03. I want to be Chris Isaak - The Moniker 04. The boy can dance - Afro - dite 05. Mystery - Dead by april 06. Salt and pepper - Marie Serneholt 07. Jag reser mig igen - Thorsten Flick & Revolutionsorkestern 08. Europhoria - Loreen (vinnaren av melodifestivalen år 2012 (detta året) 09. Soliders - Ulrik Munther 10. Baby doll - Top Cats 11. I din himmel - Sonja Aldén 12. Aldrig aldrig - Andreas Lundstedt 13. Stormande hav - Timoteji 14. Shout it out - David Lindgren 15. Det går för långsamt - Mimi Oh 16. Ge aldrig upp - Thomas Di Leva cd 2 01. Youngblood - Youngblood 02. I mina drömmar - Maria Benhajji 03. Förlåt mig - Mattias Andréasson 04. Just a little bit - Love generation 05. Sanningen - Carolina Wallin Pérez 06. Lovelight - Andreas Johnson 07. Why am I crying - Molly Sandén 08. Mirakel - Björn Ranelind feat. Sara Li 09. The girl - Charlotte Perrelli 10. Allting blir bra igen - Opa! 11. Land of broken dreams - Dynazty 12. Don´t let me down - Lotta Engberg och Christer Sjögren 13. Goosebumps - Hanna Lindblad 14. Kyss mig - Axel Algmark 15. Why start a fire - Lisa Miskovsky 16. Amazing - Danny Saucedo Det var låtlistan för melodifestivalen cd:n för detta året (2012)! Ha en bra måndag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0