Det här händer i tv - serien Once upon a time (avsnitt 3 säsong 1)

Hej alla som läser min blogg! Jag hoppas att ni har en bra torsdag! Idag är det faktiskt en månad sen det var annandag jul och på onsdag är det 1 februari! Nu till blogginlägget: Det här händer i tv - serien Once upon a time (avsnitt 3 säsong 1): Mary Margaret blir överväldigad när hon upptäcker vad som händer när hon läser för John Doe på sjukhuset. I sagovärlden möts Snövit och Drömprinsen för första gången. Det avsnittet sänds idag (torsdagen den 26 januari 2012) mellan klockan 20:00 och 21:00 på kanal 5. Om du gillar sagor så gillar du säkert tv - serien som jag tycker är jättebra! Ha en bra torsdag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0