Startlistan för melodifestivalen 2012 (deltävling 2) som är i Göteborg-

Hej alla som läser min blogg! Här kommer ett helt nytt blogginlägg! Det här blogginlägget handlar om starlistan för melodifestivalen 2012 (detta året) (deltävling 2) som är i Göteborg. Här kommer den: 1. Ulrik Munther med låten Soliders (en av mina favoriter i den här deltävlingen) 2. Top Cats med låten Baby doll 3. Sonja Aldén med låten I din himmel 4. Andreas Lundstedt med låten Aldrig aldrig 5. Timoteji med låten Stormande hav (en av mina favoriter i den här deltävlingen) 6. David Lindgren med låten Shout it out 7. Mimi Oh med låten Det går för långsamt 8. Thomas Di Leva med låten Ge aldrig upp Ha en trevlig helg så ses vi nästa gång jag bloggar! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0