Startlistan för melodifestivalen 2012 (deltävling 4) som är i Malmö.

Hej alla som läser min blogg! Här kommer ett helt nytt blogginlägg! Jag är ledsen att jag glömde skriva startlistan från förra deltävlingen (deltävling 3) som var i Leksand. Här kommer starlistan för lördagens (morgondagens) deltävling som är i Malmö: Bidrag 1 heter: The girl och artisten som sjunger är: Charlotte Perelli (Charlotte Perelli var med i melodifestivalen år 2008 med låten Hero och år 1999 med låten Tusen och en natt) Bidrag 2 heter; Allting blir bra igen och artisten som sjunger är: OPA (OPA har inte varit med i melodifestivan innan) Bidrag 3 heter: Land of broken dreams och artisten som sjunger är: Dynasty (Dynast var med i melodifestivalen år 2011 (förra året) som mellanakt med låten This is my life) Bidrag 4 heter: Don´t let me down och artisten som sjunger är: Lotta Engberg & Christer Sjögren (Lotta Engberg var med i melodifestivalen innan och Christer Sjögren var med i melodifestivalen år 2008 (för fyra år sedan) med låten I love Europe) Bidrag 5 heter; Goosebumps och artisten som sjunger är: Hanna Lindblad (Hanna Lindblad var med i melodifestivalen år 2012 (för två år sedan) med låten Manipuladed) Bidrag 6 heter; Kyss mig och artisten som sjunger är: Axel Algmark (Axel Algmark har inte varit med i melodifestivalen innan) Bidrag 7 heter: Why start a fire och artisten som sjunger är: Lisa Miskovsky (Lisa Miskovsky har inte varit med i melodifestivalen innan) Bidrag 8 heter: Amazing och artisten som sjunger är: Danny Saucedo (Danny Saucedo var med i melodfestivalen år 2011 (förra året) med låten In the club) Jag skriver reslutatet på måndag! Nästa vecka är det andra chansen! Ha en trevlig helg så ses vi nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0