Resultatet från melodifestivalen år 2012 (deltävling 1)

Hej alla som läser min blogg! Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg, för det har jag i alla fall! Här kommer resultatet från melodifestivalen år 2012 (deltävling 1) som jag lovade i fredags! Låtarna som gick vidare till finalen var: Loreen med låten Euphoria och Dead by april med låten Mystery Låtarna som gick vidare till andra chansen var: Sean Banan med låten Sean den första banan och Torsten Flink och Revolutions orkersten med låten Jag reser mig igen Låtarna som blev utslagna var: Abalone Dots med låten På väg (låten slutade 7), The Moniker med låten I want t be Chris Isaak (this is just the begining (låten slutade 8), Afro - dite med låten The boy can dance (låten slutade 5) och Marie Serneholt med låten Salt & pepper (låten slutade 6). Ha en trevlig måndag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0