Resultatet från melodifestivalen år 2012 (deltävling 4)

Hej alla som läser min blogg! Jag hoppas att ni har haft en bra helg, för det har jag (Linda) i alla fall. Det här blogginlägget handlar om resultatet från melodifestivalen år 2012 (deltävling 4). Här kommer det: Dem som gick vidare till finalen i melodifestivalen lördagen den 10 mars var: Lisa Miskovsky med låten Why start a fire och Danny Saucedo (jag röstade på honom) med låten Amazing! Dem som gick vidare till andra chansen lördagen den 3 mars var: Dynasty med låten Land of broken dreams och Lotta Engberg & Christer Sjögren med låten Don´t le me down Dem som åkte ut var (dem som står inom parantes innebär vilken placering låten fick): Charlotte Perelli med låten The Girl (slutade på femte plats), OPA med låten Allting blir bra igen (slutade på åttonde plats), Hanna Lindbland med låten Goosebumps (slutade på sjunde plats) och Axel Algmark med låten Kyss mig (slutade på sjätte plats) Jag skriver starlistan för andra chansen på fredag (fredagen den 2 mars) och resultatet från den (måndagen den 5 mars). Ha en bra måndag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0