Resultatet från melodifestivalen år 2012 (deltävling 2)

Hej alla som läser min blogg! Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg för det har jag i alla fall! Här kommer ett helt nytt blogginlägg, det handlar om resultatet från melodifestivalen år 2012 (deltävling 2). Här kommer det: Dem som gick direkt till finalen var: Ulrik Munther med låten Soliders (jag röstade på den låten) och David Lindgren med låten Shout it out Dem som gick till andra chansen var: Tops Cats med låten Baby doll och Timoteji med låten Stormande hav Dem blev utslagna var: Sonja Aldén med låten I din himmel (låten slutade på plats 6), Andreas Lundstedt med låten Aldrig, aldrig (låten slutade på plats 7), Mimi Oh med låten Det går för långsamt (låten slutade på plats 8) och Thomas Di Leva med låten Ge aldrig upp (låten slutade på plats 5) Det var resultatet från melodifestivalen år 2012 (deltävling 2) som var i Göteborg lördagen den 11 februari år 2012. Ha en bra måndag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0