Filmer som jag ska se denna vecka (vecka 33)!

Hej alla som lässer min blogg!

Här kommer ett helt nytt blogginlägg!

Det handlar om vilka filmer jag se på dvd denna vecka (vecka 33) när jag kommer hem från jobbet!

Idag (måndag) ska jag se på filmen Ella den förtrollande. Jag bloggar om filmen imorgon (tisdag.
Imorgon (tisdag) ska jag se filmen Berättelsen om Narnia: Kung Capsian och skeppet gryningen. Jag bloggar om den filmen på onsdag.
Onsdag ska jag se filmen Herbi fulltanktad. Jag bloggar om den filmen på torsdag.
Torsdag ska jag se filmen Pirates of the carribean - På främmande farvatten. Jag bloggar om den filmen på fredag.
Fredag ska jag se filmen Mamma Mia! Jag bloggar om den filmen på måndag (den 20 augusti).
Lördag ska jag se filmen Avatar. Jag bloggar om den filmen på måndag (den 20 augusti).
Söndag ska jag se filmerna 10.000 Bc och Trollkarlens lärling. Jag bloggar om den filmerna på måndag (den 20 augusti).

Ha en trevlig måndag så ses vi nästa gång jag bloggar!

Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0