Resultatet från idol 2011 kvalheat 4 och startlistan för kvalfinalen

Hej alla som läser min blogg! Här kommer ett helt nytt blogginlägg! Dem som gick vidare fredagens (idag) kvalfinal från igår (torsdag) är: Molly Pettersson Hammar 15 år från Stockholm och Linni Barresjö 16 år från Rimbo Här är dem som är klara för kvalfinalen idag (fredag): Amanda Fondell, 17 år, Linderöd Amanda Persson, 15 år, Ekerö André Zuniga-Asplund, 17 år från Uppsala Denise Azemi Brasjö, 17 år från Karlshamn Dounia Arhzaf, 26 år från Stockholm Emil Elton, 16 år från Askim Frida Josefsson, 16 år från Hedemora Hampus Engelhardt, 15 år från Stockholm Jafet Samson, 19 år från Kristianstad Leonard Löfstrand, 16 år från Motala Linni Barresjö, 16 år från Rimbo Magdalena Reise, 16 år från Ekerö Maikel Yüksel, 21 år från Partille (min favorit just nu) Mikael Fogelberg, 17 år från Enköping Moa Lignell, 17 år från Alingsås Molly Pettersson Hammar, 15 år från Stockholm Olle Hammar, 16 år från Stockholm Robin Stjernberg, 20 år från Furuboda Roshana Hoss, 18 år från Stockholm Tony Weseth, 19 år från Stockholm Jag skriver dem som är vidare till fredagsfinalen på måndag! Ha en trevlig helg så ses vi nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0