Startlistan för idol 2011 andra fredagsfinalen

Hej alla som läser min blogg! Här kommer ett helt nytt blogginlägg! Det här blogginlägget handlar om vilka som tävlar i den andra fredagsfinalen i idol 2011. Det sänds idag (fredag). Ursäkta för felet förra veckan, jag råkade hitta det på idol! Veckans utmaning är Hits på svenska! Här är starlistan för idol íkväll (fredag): 1.Moa Lignell - Vem Ska Jag Tro På (Tomas DiLeva) 2.Denise Azemi Brasjö - Från Och Med Du (Oskar Linnros) 3.Olle Hammar - 17 år (Veronica Maggio) 4.Linni Barresjö - Om Sanningen Ska Fram (Eric Amarillo) 5.Amanda Persson - Utan Dina Andetag (Kent) 6.Robin Stjernberg - Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö (Timbuktu) (min favorit i idol 2011 just nu) 7.Molly Pettersson Hammar - Satan I Gatan (Veronica Maggio) 8.André Zuniga-Asplund - Lilla Lady (Daniel Adams-Ray) 9.Amanda Fondell - Det Hon Vill Ha (Plura) 10.Emil Elton - Jag Är En Vampyr (Markus Krunegård) Jag skriver resultatet på måndag! Ha en bra helg så ses vi nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer
Postat av: Krzysztof Antoni Baraniok

Usiłuję znalezć Cię Linda na Skyp-ie prosę Cię ewentualnie o nr telefonu? Mój nr to -508579929- a adres 41-103 Siemianowice Śląskie ulica Alfonsa Zgrzebnioka Nr.38/a m 15. Niewiele z Tobą porozmawiam ,bo choć uczyłem się w zskole średniej 4 lata angielskiego i potem 4 lata na studiach na prawie to z tym językiem praktycznie nie miałem kontaktu w życiu i w pracy. Jak byłem w Maroku, to tam bardziej przydajny by był francuski ,hiszpański i oczywiście arabski.W Turcji,niemiecki i turecki.W Mongolii ,mongolski i rosyjski.Dopiero w Iranie i Pakistanie przydałby się angielski,ale poziom rozmówców niewiele różnił się od moich umiejętności,więc nie mogłem się za bardzo podszkolić.To tyle Linda.Pozdrawiam Cię i całą Twoją Rodzinę! Krzysztof po angielsku (Cristofer).

2011-10-14 @ 10:51:37
URL: http://nej/jeszcze nie mam !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0