Dem här är klara för fredagsfinalerna i idol 2011!

Hej alla som läser min blogg, jag hoppas att ni har haft en bra helg! Här är dem som är klara för fredagsfinalerna i idol 2011! 1.Molly Pettersson Hammar, 15 år, Stockholm – Where the Streets Have No Name (U2) 2.André Zuniga-Asplund, 17 år, Uppsala – Closer (Ne-Yo) 3.Roshana Hoss, 18 år, Stockholm – Seperate ways (Journey) 4.Maikel Yüksel, 21 år, Partille – Carrie (Europe) (åkte ut) 5.Robin Stjernberg, 20 år, Furuboda – Animal (Neon Trees) 6.Amanda Persson, 15 år, Ekerö – Empire State of Mind (Jay-Z) 7.Olle Hammar, 16 år, Stockholm – The Scientist (Coldplay) 8.Amanda Fondell, 17 år, Linderöd – Hey Ya (OutKast) 9.Denise Azemi Brasjö, 17 år, Karlshamn – Carry You Home (James Blunt) 10.Moa Lignell, 17 år, Alingsås – [Make You Feel My Love (Bob Dylan) 11.Linni Barresjö, 16 år, Rimbo – She Will Be Loved (Maroon 5) 12.Emil Elton, 16 år, Askim – Isn't She Lovely (Stevie Wonder) Jag skriver vad första temat är på fredag! Ha en bra måndag så hörs vi nästa gång jag bloggar här! Hälsningar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0