Startlistan för idol 2011 femte fredagsfinalen

Hej alla som läser min blogg! Här kommer ett helt nytt blogginlägg! Det här blogginlägget handlar om Starlistan för idol 2011 femte fredagsfinalen! Temat är Min audition! Den sista utmaningen i Idolstudion heter Min Audition och är helt nytt i Idol. I våras kämpade alla om juryns åtråvärda kvalplatser och på fredag får de chansen att återigen framföra någon av dessa auditionlåtar, på riktigt och inför en miljonpublik. Det är nu det gäller att återigen lyckas få juryns hyllningar och framförallt, bevisa att man har utvecklats. Här är starlistan: 1. Olle Hammar Låtval: Feeling Good – Michael Bublé (Auditionlåt turné i Sthlm) Telefonnummer: 099-414 01 Sms: skicka OLLE till 72 400 2. Amanda Fondell Låtval: My Man – Miss Li (Auditionlåt Slutaudition, Moment 1) Telefonnummer: 099-414 02 Sms: skicka AMANDAF till 72 400 3. André Zuniga Asplund Låtval: Here I Come / Från och med Du – Barrington Levy / Oscar Linnros (Auditionlåt turné i Sthlm) Telefonnummer: 099-414 03 Sms: skicka ANDRE till 72 400 4. Amanda Persson Låtval: Keep On Walking – Salem Al Fakir (Auditionlåt Slutaudition, Moment 3) Telefonnummer: 099-414 04 Sms: skicka AMANDAP till 72 400 5. Robin Stjernberg (min favorit just nu) Låtval: Who You Are – Jessie J (Auditionlåt turné i Lund) Telefonnummer: 099-414 05 Sms: skicka ROBIN till 72 400 6. Molly Pettersson Hammar Låtval: White Light Moment – Tove Styrke (Auditionlåt Slutaudition, Moment 1) Telefonnummer: 099-414 06 Sms: skicka MOLLY till 72 400 7. Moa Lignell Låtval: When I Held You – Moa Lignell (Auditionlåt turné i Sthlm) Telefonnummer: 099-414 07 Sms: skicka MOA till 72 400 5,70 kronor per samtal eller sms + trafikavgift. Röstningen startar i början av programmet. Heja Robin! Jag skriver resultatet på måndag! Ha en trevlig helg så ses vi nästa gång jag bloggar här! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0