Det här händer vecka 22

Det här vecka 22! Idag (måndag) är det grillning vid Glänninge sjö här i Laholm! Imorgon (tisdag) är det premiär för Laholms sommarcabaré Vad tog tonerna vägen? Iövermorgon (onsdag) händer ingenting speciellt! På torsdag är man ledig för då är det Kristi himmelsfärd och då kommer min vän Rosmarie hem till mig och så fyller en av mina killkompisar 25 år! På fredag ska jag ska kanske se Olle Hedberg på Laholms kulturfestival. På lördag händer ingenting speciellt! På söndag ska jag på 25s års fest hos en av mina vänner! På måndag är man ledig för då är det Sveriges nationaldag! Ha en bra dag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0