Dem här tävlar i melodifestivalen (andra chansen)

Hej alla som läser min blogg! Så var det dags för ett nytt blogginlägg! Duell 1 Jenny Silver - Something in your eyes Love generation - Dance along I den här duellen tror jag att det blir svårt att säga vem som går vidare (men jag hejar på Love generation i den duellen)! Duell 2 Loreen - My heart is refusing you Sara Varga - Spring för livet I den här dueller tror jag att det är svårt att säga som vem går vidare! Duell 3 The moniker - On my god! Linda Pritchard - Alive I den här duellen tror jag att det är svårt att säga vem som går vidare! Duell 4 Shirley´s angels - It trough it was forever Pernilla Andersson - Desperados I den där duellen tror jag Shirley´s angels att går vidare för jag gillar deras låt! Jag skriver resultatet på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0