Filmer som jag vill se på bio eller dvd och vill ha!

Här är listan om topp tio filmer som jag vill ha eller se på bio/dvd! Vi börjar med filmer som jag vill se på bio/dvd (topp 10): 1. Harry Potter och dödsrelikerna 2 2. Kung fu Panda 2 3. Backsmällan 2 4. Bläckhjärta 5. Vattenhästen 6. Sammys äventyr 7. Gulivers resor Här är listan på filmer som vill ha (topp 10): 1. Trassel 2. Rio 3. Marley och jag 4. Pirates of the carribean: På främmande farvstten 5. Fantastic four Rise of the silver surfer 6. Bläckhjärta 7. Kung Caspian och skeepet Gryningen (Narnia) 8. Vattenhästen 9. Natt på museét 2 10. Harry Potter och dödsrelikerna del 1 11. High school musical 3: Senior year Ha en bra helg så ses vi nästa gång jag bloggar här! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0