Det här händer vecka 25

Det här händer vecka 25! Idag (måndag) är det min namsdag och i eftermiddag ska en av mina ledsagare komma hem till mig och fika! Imorgon (tisdag) händer ingenting speciellt! Iövermorgon (onsdag) ska jag på After work med föreningen tian i Skummeslöf och spela minigolf där! På torsdag är det midsommarfest på jobbet På fredag är det midsommarafton och då ska jag hem till en av mina vänner på midsommarfest! På lördag är det midsommardagen! På söndag är det Borås djurpark och jag ska vara där hela dagen, plus att jag ska packa inför lägret veckan därpå! Nästa vecka (vecka 26) är jag måndag till fredag på läger i Mellbystrand! Ha en bra måndag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Linda

Kommentarer
Postat av: johanna sühl

Grattis på namnsdagen.

Ett tips bara om du vill få fler läsare eller så

lägg ut lite bilder... du har ju inga bilder på din blogg. :)

Svar: Tack så mycket!
Linda Davidsson

2011-06-20 @ 14:47:37
URL: http://johannasuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0