Det här händer vecka 7

Det här händer vecka 7 Måndagen den 14 februari är det Alla hjärtans dag! Tisdagen den 15 februari börjar Musik och drama på jobbet och så ska jag ha kärleksfilmmaraton hemma! Onsdagen den 16 februari ska jag ta min p - spruta och klippa mig! Torsdagen den 17 februari händer ingenting speciellt! Fredagen den 18 februari är det återförening med Bageriteatern och då är det After work med jobbet på resturang Anabelle! Lördagen den 19 februari händer ingenting speciellt! Söndagen den 20 februari var det exakt ett år sedan jag var i Göteborg och såg melodifestivalen live. Det var jättekul att se det på riktigit (inte på tv)! Ha en bra Alla hjärtans dag så ses vi nästa gång jag bloggar här på www.blogg.se! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0