Dem här tävlar i melodifestivalen på lördag! :-)

Det här är mitt första blogginlägg i februari! Lördagen den 5 februari år 2011 (detta året) är det dags för den första deltävlingen i melodifestivalen detta året (2011). Deltävlingen sänds från Coop Arena i Luleå. Här är dem som tävlar i första deltävlingen: 1 Låttitel: Try agien Artist: Dilba Text och musik: Niklas Pettersson och Linda Sonnvik 2 Låttitel: Me and my drum Artist: Swingfly Text och musik: Teron Beal, Patrik Magnusson och Johan Ramström 3 Låttitel: Something in your eyes Artist: Jenny Silver Text och musik: Erik Bernholm, Thomas G:son & Henrik Sethson 4 Låttitel: On my own Artist: Jonas Matsson Text och musik: Peter Audio och Sari Autio Olsson (webbjoker) 5 Låttitel: Oh my god Artist: Le Kid Text och musik: Märta Grauers, Anton Malmberg, Hård af Segerstedt och Felix Persson (en av mina två favoriter i den här deltävlingen) 6 Låttitel: Social butterfly Artist: Ramus Viberg Text och musik: Amir Aly och Henrik Wikström 7 Låttitel: Desperados Artist: Pernilla Andersson Text och musik: Pernilla Andersson 8 Låttitel: In the club Artist: Danny Saucedo Text och musik: Figge Boström, Peter Boström och Danny Saucedo (en av mina två favoriter i den här deltävlingen) Jag skriver resultatet på måndag (den 7 februari). Ha en bra dag så ses vi nästa gång jag bloggar här på www.blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0