Dem här tävlar i melodifestivalen (deltävling 2) på lördag (imorgon)!

Hej alla som läser min blogg! Idag är det fredag och det är den sista dagen som jag jobbar den här veckan. Det här blogginlägget handlar om vilka som tävlar i melodifestivalen imorgon (lördag). Det är den andra deltävlingen. Deltävlingen sänds imorgon den 12 februari år 2011 från Göteborg i skandivamium (jag var där förra året och såg melodifestivslen fast då var det deltävling 3 och nu är det deltävling 2). Här är dem som tävlar i melodifestivalen (deltävlingen 2): Bidrag 1 heter: 7 days and 7 nights Framförs av: Brolle Skriven av: Brolle (Kjell Junior Wallmark (text och musik) (en av mina favoriter i den här deltävlingen) Bidrag 2 heter: My heart is refusing you Framförs av: Loreen Skriven av: Moh Denebi, Björn Djupström och Lorén Talhaoui Bidrag 3 heter: Ge mig en spanjor Framförs av: Babsan Skriven av: Larry Forsberg, Sven - Inge Sjöberg och Lennart Wastesson Bidrag 4 heter: Vaken i en dröm Framförs av: Elisabeth Andreassen Skriven av: Lars "Dille" Diedricson, Calle Kindblom & Kristian Wejshag Bidrag 5 heter: I´m in love Framförs av: Sanne Nielsen Skriven av: Bobby Ljunggren, Thomas G:son, Irini Michas och Peter Boström (en av mina favoriter i den här deltävlingen) Bidrag 6 heter: Oh my god! Framförs av: The moniker Skriven av: Daniel Karlsson (text och musik) (en av mina favoriter i den här deltävlingen) Bidrag 7 heter: Elektriskt Framförs av: Anniela Skriven av: Johan Alkenäs, Tim Larsson, Tobias Lundgren och Johan Fransson Bidrag 8 heter: Like suicide Framförs av: Christan Walz Skriven av: Fernando Fuentes, Henrik Janson och Tony Nilsson (en av mina favoriter i den här deltävlingen) Mina favoriter i den här deltävlingen är Brolle, Sanna Nielsen, The Moniker och Christan Walz! Jag skriver resultatet på måndag. Ha en bra helg så ses vi på måndag då jag bloggar igen! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0