Kommande filmer som jag vill se på bio!

Hej alla som läser min blogg! Här skriver jag om kommande filmen som jag vill se på bio: Vi börjar med filmen Spy kids 4 3d och här kommer information om den filmen: En mamma återupptar sitt gamla yrke som hemlig agent för att förhindra en superskurk från att stoppa tiden. Genre: familj, action Filmen har premiär: fredagen den 9 september Här kommer information om filmen Smurfarna 3d: Den elake trollkarlen Gargamel jagar Smurfarna ut ur deras by och får dem att falla genom en portal som tar dem till vår värld, en port som bara öppnas en gång varje"blå måne". Smurfarna upptäcker att dem har fastnat mitt på Manhattan, och de måste frammana en riktig blå måne för att kunna ta sig hem igen, innan Gargamel hittar dem. Åldersgränsen på 3D-versionen av Smurfarna har ännu inte bestämts. Så fort filmen har granskats så uppdaterar vi på den här sidan. 2D-versionenavfilmen är tillåten från 7 år. Genre: familj, animerad Filmen har premiär: fredag den 2 september Ha en bra måndag så ses vi nästa gång jag bloggar här! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0