Filmer som jag ska se på dvd när jag kommer hem från jobbet denna vecka!

Här är filmer som jag ska se på dvd jag kommer hem från jobbet denna vecka! Vi börjar med måndagen denna vecka (idag) idag när jag kommer hem ska jag se filmen Rädda willy 2 (jag skriver om den filmen imorgon (tisdag) Tisdagen denna vekca (imorgon) imorgon när jag kommer hem ska jag se filmen Avatar (jag skriver om den filmen iövermorgon (onsdag) Onsdagen denna vecka (iövermorgon) iövermorgon när jag kommer hem ska jag se filmen Australia (jag skriver om den filmen på torsdag) Torsdagen denna vecka på torsdag när jag kommer ska jag se filmen Trollkarlens lärling (jag skriver om den filmen på fredag) Fredagen denna vecka på fredag när jag kommer ska jag inte se på någon film alls! Ha en bra måndag så ses vi nästa gång jag bloggar här och jag hoppas att du har haft en trevlig helg för det har jag i alla fall! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0